پاییز

نه نمیخوام بهار شه
من عاشق پاییزم
پاییز میشه عاشق تر

شاید ... خداحافظ !

سلام دوستان

این چند وقته ، اینقدر مشکلات عجیبی با اینترنت داشتم ، که ...
اگه آف هاتون بی حواب موند ، اگه کمتر به وبلاگاتون سر زدم ، دلیل بر بی معرفتی من نگذارید ...
دیگه برام عادی شده ... وبلاگ و وبلاگ نویسی رو میگم ...
این چند وقته ، خیلی هم اذیت شدم ...

از این به بعد شاید کمتر بنوسیم ، شایدم اصلا ننویسم !

یه خورده بذارین درد دل کنم .
کاش آدما ، مثل سایر جانداران ، یا از اول مستقل به دنیا میومدن ، یا زودتر میتونستن مستقل شن ...
نه ، نصیحتم نکنید . خودم ۱۰۰۰ بار قشنگترش رو بلدم ، برای خودم بکنم ...

میدونید ، آدم هر قدر که بزرگتر میشه ، میفهمه که چقدر بچه است !!!
انسان ، همیشه در حال تغییره . این تغییرات ، بعضی وقتها به مرزی میرسه که به پوست انداختن تعبیر میشه ! آدم ، در طول زندگیش ، چند بار پوست میندازه !
منم چند وقت پیش ، پوست انداختم .
دیگه ، طرز فکرم ، هنجارهام ، ... مثل چند وقت پیش نیست ...
آدم ...

مگه میشه یه پرنده
بمونه بی آب و دونه
مگه میشه که قناری
توی بغض آواز بخونه

سلام

سلام
خوبین بچه ها ؟
یه مدت ، وبلاگم ، حال و هوای خاصی پیدا کرده بود ...
خب ، به هر حال میشه دیگه ...
شما ها خوبین !