مثل فیلم دیشب سینما ۱ ، قراره توی یه دادگاه ، از یه برگه دروغین بخونمو ، خودمو تبرئه کنم .
احساس خیانت به خود میکنم از این کار .
واسه همینه ، اینقدر حالم بده .

خطوط در هم بر هم مبایل !

ساعت ۱۲ شب ، مبایل زنگ میخوره ... جواب میدم ، یه افغانی با اون لهجه شیرینش میگه : " خانوم ندا هستش ؟ " ... آخه من چی بش بگم ! ...

دوستم میخواسته بام تماس بگیره . اولین بار که زنگ میزنه ، بعد از چند بار زنگ خوردن میره رو پیغام گیره تلفن یه دختره که با لهجه شیرینش  ... میگه : " من الان کار دارم ، بعدا تماس بگیرید " . دفعه دوم که زنگ میزنه ، یه داش اسمال جواب میده ، کم مونده بود بچه رو بخوره ...  
سومین بار موفق میشه ... و جالبه اینکه در هر سه بار گوشی من زنگ میخورده و من جواب میدادم ، اما دریغ از صدایی از اونور خط ...
مسولین محترم هم گفتن تا اوایل دی ماه مشکلات خطوط تلفن همراه حل میشه . (آره جون عمه کوچیکشون )

راستی در روایت عمه کوچیکم ، یه اشتباهی رخ داد و اونم اینکه ایشون بر اثر بیماری کزاز ... نه اینکه تو استخر افتاده باشن . 

همیشه ، از فصل پاییز خوشم میومد . اما اینبار ، ناراحتم که پاییز داره میاد .
امین ، تو خیلی بد شدی !

به عمه کوچیکاتون سلام برسونید .

نوسان


هر کس تو زندگیش ، داری نوسانه ............. بالا ... پایین ...

با نمودارهای مود و اینجور چیزا کاری ندارم .
همین خود وجودمون ، حال و احوالاتمون ، اراده و اعتماد به نفسمون ...
بعضی وقتا دچار اشکال میشه ، مچل میشیم ، مینالیم ، دست به هیچ کاری نمیزنیم ...
اون روی سکه ، انگار از بهشت در اومدیم ، شـــــــــــــــــــــــــــارژ ... همه کارامون رو با انرژی انجام میدیم ، حتی اضافه بر کارامون ...  
یه چند وقتیه من ، اون پایین مایینا سیر میکنم ...
باید از نوساناتم کم کنم و اجباری هم که شده ، خودمو برسونم بالای نمودار و نگه دارم ...
چون دیگه مجالی واسه پایین موندن نیست ...

بذار یه خورده بالا نگهش دارم ، بعدا تلافی میکنم ... اینا جمع میشه میزنه ...
نمودار ممودار قاطی میکنه دیگه ... دست کاریش کردیم ...

دنیایی ساختم ... ۲


هی تف میزنی ، زبون میزنی ... این کثافت کاریا چیه ! 
در یه پاکت نامه میخوای بچسبونی ها ، بچسبون بره ...

مطمئن باشید ، اگه یه روز از عمرم باقی مونده باشه ، همون روز خودکشی میکنم .

این جمله رو ،‌ یکی از دوستان خیلی ...

من تو دنیای بچگیم ، داشتم حال و زندگی میکردم .
اونایی که انگ بچه بودن بهم زدن ، حالا خوب شد ؟ همینو میخواستین !