مراقب چیزایی که از خدا میخوایم باشیم . چون یه وقت ممکنه بهمون بده و ...
نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ق.ظ http://arezoo62.mihanblog.com

سلام دوست من وبلاگ جالب داری با متن های زیبا......
عاشقانه ها به روز شد دوست داشتی بیا...

سکوت دیوار جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نمی دونم چی بگم...
نوشته عجیبی بود

سعید جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:01 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

بده و اصلا نفهمیم داده یا بده و قدرشو ندونیم! بازم خدا به این کارای بنده هاش عادت داره ...

مهرانی... جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.mehranweblog.blogsky.com/

از دست تو...

مریم جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ب.ظ http://darya777.persianblog.com

چون یه وقت ممکنه بهمون بده و ..... ولی دیر شده باشه .... خیلی هم دیر !

محسن جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام

پیشاپیش از همه دوستان به خاطر طرح کلی جملات آتی ممنااااانم

نمی تونم بگم با جمله ات موافقم یا نه
چون بهش فکر نمی کنم
اولا هر کسی که با تو آشناس می تونه خودش منشا بروز این جمله از تو بدونه
ثانیا هر کسی می تونه با این جمله تو همذات پنداری کنه
تا حالا از این جنبه به پستهات (با ُ ) نگاه نکرده بودم .....برام یادگیری داشت

خوب حالا نوبت خودته (دارم دستامو به هم می مالم)
پیرامون تضرعات شما به درگاه باری تعالی من باب در یافته اس.ام.اس های eyewitness
علی رغم باران فراوان اخیر تهران و قطع ارتباط با خدا و حتی پررویی کمه شما
دعاهای شما مستجاب شد و شما ،یک جا برنده تمام sms ها شدید

سلام رفقا،من روگوشیم پوشه جوک دارم باخودم گفتم چراپوشه شعرندارم،چرابه اونهایی که دوستشون دارم شعربانوشتارفارسی هدیه نمی کنم وبازازخودم پرسیدم چراپوشه ای مهمترازجوک وشعروبانک پارسیان و...ندارم
بی هم،همه گم شدیم،پیدا نشدیم
تنهابدیم،فکرتن هانشدیم
سی مرغ یکی شدندوسیمرغ شدند
اندازه مرغی من وتومانشدیم
شاعر:بیژن ارژن
تقدیم تو،باآرزوی اینکه درسال جدیدباهم،همه مهمترین پوشه روگوشیهامون روپیداکنیم.
~~~~~
ای دوست شکربهتر،یاآنکه شکرسازد؟
خوبی قمربهتر،یاآنکه قمرسازد؟
ای باغ تویی خوشتر،یاگلشن وگل درتو؟
یاآنکه برآردگل صدنرگس ترسازد؟
منبع:وبلاگ دوستم مورخ 85/1/21، شاید بعدا بشه باهاش آشنا بشید.
توبیتهای بعدی شعر بالا یه بیت خیلی خوشگل هست.
‏~~~~~راستی واژه غریب و نامانوس *دوستم*
~~~~~حداقل به این تاریخ برمیگردد
بی خود شده "آنم" ، سرگشته و حیرانم
گاهیم بسوزد پر ، گاهی سر و پر سازد
منبع:
amirmassoud.blogsky.com مورخ 85/1/21
~~~~~
ای دوست "تو"یی بهتر؟یا "او" که تو را دارد؟
شیرینی تو بهتر؟یا او که شکر سازد

قناد تو را دید و روی تو به شکر داد
روی خوش تو بهتر؟یا او که خوشی خواهد؟

ای دوست تویی تنها هم شکر و شکر ساز
رویای شب شیرین جز تو که توان باشد

گر دوست نبود اول عاشق تک و تنها بود
بر چشم و چراغ "او" جز "تو" چه کسی آید؟

~~~~~
بیاونیمه پرلیوان یکدگرباشیم
انیس ومونس هم,یار و همسفرباشیم

~~~~~
چه می شدگرمرادرمردم چشم تویک آن جای می بود
به روزنیم بیت پاره ام،شعر خودت فردای می بود

~~~~~
همه چیز هست و باز من بیداد است
حصر درد است و منت آزاد است
برهوت و سحن خون است آنجا
باز هم سرو روان در باد است
همه هیچ است و تویی هر هستی
من من بی من تو مازاد است
شوق آزادگی توست غمم
من من با من تو همزاد است

~~~~~
عهد ِ دیرینه‌ ِ ما ، برجا نیست----- دل ِ دریایی ِ او ، طوفانیست

مرغ ِ سرگشته ، به یارش می گفت----- چشم ِ من ، از رخ ِ تو نورانیست

یار ِ عاشق کش ِ او گفت ، بدان!----- سر ِ آزادی ِ دل ، شیداییست

طعن و آزار ِ حریفان ، هیچ است----- تن ِ چون لاله ، دگر قربانیست

بت ِ اعظم ، شکنید ای رندان!----- صوت ِ داود ِ نبی ، گویا نیست؟

بلبل ، آشفته شد و خود فهمید----- حال ِ پایان ِ رهش ، حیرانیست

جرم ِ نقصان ِ کلام است، که باز----- حزن ِ تو ، درغم ِ من پیدا نیست
....
...
..
.
البته برای دوستانی که از sms بهره مندند بعضی هاش تکراری بود ولی خدا بالاخره یکی از اون چیزایی که پرنده تنها میخواست بهش داد البته همیشه میده

راستی ، جونه هر کی دوست داری
اینقدر تند تند آپ نکن ، کامنتهای بچه ها رو شهید نکن
ببین چقدر زحمت کشیدن کلی copy/paste کردن
البته این درخواست من از خدا نیست بلکه از خودته
نری دیگه پیدات نشه
قول می دم دیگه کامنت بلند نذارم
...

Deadman جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ب.ظ

و بعد آرزو کنیم کاش چیز بهتری خواسته بودیم .....

ستاره جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ http://shabemahtabi.blogsky.com/

خدایا

سرنوشت مرا خیر بنویس . تقدیری مبارک.
که آن‌چه را که تو زود می‌خواهی دیر نخواهم
و
چیزی را که تو دیر می‌خواهی زود نخواهم

رز آبی جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ب.ظ

این جمله برام آشناس (-I

خزان نوشت شنبه 29 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ق.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

جنس فروخته شده ٬ پس گرفته نمی شود!
دعای اجابت شده٬ برگردانده نمی شود!

ارغوان شنبه 29 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:33 ب.ظ http://peddo19.persianblog.com

اگه برای همدیگه خیر و سلامت بخوایم مطمئنا زندگی هممون پر برکت و زیبا میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد