رویای اردیبهشت !!!

تصاویر Flash Backi که از ذهنم میگذره ، منو بیشتر به این حرف میرسونه :

" من تصمیمم رو گرفتم ، استعفا میدم ! "

کم کم ، کتابچه رویایم رو باید ببندم و بذارم یه گوشه تا خاک بخوره . رویایی که هیچوقت به واقعیت نرسید ، و در حد همون رویا باقی موند .

رویایی شیرین ، که یاد آوریش ، برام خیلی تلخه .

رویای اردیبهشت

خدا خدا خدا

تو این چند وقته که ارتباطم باهات کم شده ، هیچی به دست نیاوردم ...
یه جورایی باهات قهر کرده بودم ، اما میدونم که تو هیچوقت منو فراموش نکردی ...
مخصوصا ، این برزخ هایی که این چند وقته برام به وجود اومده ، جز تو ، کار کس دیگه ای نمیتونه باشه ...
هر وقت به یادت میفتم ، اعتماد به نفسم زیاد میشه ...

با این جمله همیشه مخالف بودم ، اما الان کم کم دارم بهش میرسم : " جایگاهی که هر فرد در اون قرار داره ، سزاوار اون فرده ! "
همیشه ، مخصوصا در مورد خودم ، فکر میکردم این جایگاهی که در اون قرار دارم ،‌ حق من نیست و دنبال بالاتر بودم ...
اما ، وقتی فکر کردم ، دیدم یه جاهایی کم گذاشتم ، و جایگاهی که الان در اون به سر میبرم ، حقمه ... !
و انسانهایی که فکر میکنن جایگاه واقعیشون یه چیز دیگه است  ، باید بشینن فکر کنن ، ببینن کجاها کم گذاشتن ...

قضاوت

وای که چقدر این شعر رو دوست دارم :

نه نمیخوام بهار شه
من عاشق پاییزم
پاییز میشه عاشقتر
واسه تو اشک بریزم

هیچوقت در مورد آدمها قضاوت نکنید .
چون هیچوقت نمیتونید آدمی رو کامل بشناسید .
اصلا هیچ انسانی هم به طور کامل خودش رو نمیشناسه !

کوچولوی دوست داشتنی .

من ۲۲ سالمه ...
یادت به خیر کوچولوی دوست داشتنی ...
چه حرف قشنگی زد استاد زبانمون : " شکستی که انسان ازش پند بگیره ، از هزار تا پیروزی با ارزش تره . "

هه ، اعتماد به نفس ........................... شوخی میکنی ...
اعتماد به نفس ، از محیط به دست میاد . (دیگه بیشتر از این ، حوصله ندارم توضیح بدم !) 
خیلی معذرت میخوام ، تو شکمت سیره که این حرفا رو میزنی !

دیگه نمیدونم چی بگم ! خیلی حرفا داشتم یا دارم ! اما خسته ام ...
کمی از ظرفیت پر شده ام خالی شده ! ولی دلم هنور پره پره ! شایدم بیشتر ...

میدونی ...
من تو زندگیم ، هیچوقت حس حسادت نداشتم ! اما یه مدتیه ، که به خیلی ها حسودی میکنم !!! مثل نابینایی که ، به افراد بینا حسادت میورزه .

راستی ، انسان نابینایی که پست قبلی درباره اش صحبت کردم ...
به نظر من ، قدرت اون فرد ، در مقابل عوامل دیگه ای که در زندگی وجود دارند ، ناچیزه .
اون به زندگیش ادامه میده ، با همون هفته ای چند دقیقه دیدن !
بیشتر از همه ، اون یک هفته از زیباهای زندگی شنیدن ، و ناتوانی در دیدن ، اونو عذاب میده !
...
خدا کنه ، هیچ بنده ای ، چیزی به عنوان مشکل ، تو زندگیش نداشته باشه !
یعنی یه مشکل خاص که وقتی ازت میپرسن ، تو زندگی چه مشکلی داری ! ، به اون مشکل خاص اشاره کنی !
زندگی که پر از مشکله ! ولی مشکل خاص داشتن ، آدمو عذاب میده ! مثل همون نابیناهه !
اصلا زندگی چیز بیخودیه ... بهت میگن : بخند ، خوش باش ...
چی بگم ...

دوباره و دوباره
رویای نیمه کاره
اما چه فایده داره
رویای نیمه کاره