خطوط در هم بر هم مبایل !

ساعت ۱۲ شب ، مبایل زنگ میخوره ... جواب میدم ، یه افغانی با اون لهجه شیرینش میگه : " خانوم ندا هستش ؟ " ... آخه من چی بش بگم ! ...

دوستم میخواسته بام تماس بگیره . اولین بار که زنگ میزنه ، بعد از چند بار زنگ خوردن میره رو پیغام گیره تلفن یه دختره که با لهجه شیرینش  ... میگه : " من الان کار دارم ، بعدا تماس بگیرید " . دفعه دوم که زنگ میزنه ، یه داش اسمال جواب میده ، کم مونده بود بچه رو بخوره ...  
سومین بار موفق میشه ... و جالبه اینکه در هر سه بار گوشی من زنگ میخورده و من جواب میدادم ، اما دریغ از صدایی از اونور خط ...
مسولین محترم هم گفتن تا اوایل دی ماه مشکلات خطوط تلفن همراه حل میشه . (آره جون عمه کوچیکشون )

راستی در روایت عمه کوچیکم ، یه اشتباهی رخ داد و اونم اینکه ایشون بر اثر بیماری کزاز ... نه اینکه تو استخر افتاده باشن . 

همیشه ، از فصل پاییز خوشم میومد . اما اینبار ، ناراحتم که پاییز داره میاد .
امین ، تو خیلی بد شدی !

به عمه کوچیکاتون سلام برسونید .
نظرات 11 + ارسال نظر
رز آبی یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:55 ب.ظ

اول D:

به من خبر نمی دی که اول نشم D:

رز آبی یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام

اولندش مجید دلبندم که مبایل نه موبایل D:

دومندش ۱۲ شب موبیلیت باید خاموش باشه و شوما مسواکتونم زده باشید و خواب پادشاه هشتم رو ببینی :)

سومندش اون دختر خانوم سپیده جون بوده دیگه D:

عمه کوچیکه شوما به هر دلیلی به رحمت خدا رفتن بسیار خوش به حالشون و خدا بیامرزدشون ولی دارن ما رو مرحوم می کنن D:

شما هم سلام برسونید :)
خوش باش ٬ همه یه جورایی بد می باشند :)

آخر منبر صلوات یادت نره برا عمه کوچیکه :)

سعید یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:53 ب.ظ http://mastane.blogfa.com

سلام...

اصولا انسان ساعت ۱۲ شب خوابه یا حالا اگه به دلایلی! بیداره گوشیش رو خاموش می کنه! که توی اون کارش اختلال به وجود نیاد! (واسه ما که همیشه گوشیت خاموشه!)
بعدش هم این سوسول بازیا چیه! موبایل چیه! عشق است تلفن سکه ای زردا!چییییییییی داداش ... :))
مشکل از گوشیته!

اینقدر خستم که حال فکر کردن به فصلها رو هم ندارم ... هر چه پیش آید خوش آید ... راستی باید بری سربازی تا درست بشی! منم مثل تو بودم :)

خوش باشی ...

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:30 ب.ظ

آخه امین جون ما که مسئول نیستیم...

قطره اشک سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:48 ب.ظ http://ghatreashk.persianblog.com

ما همین مشکل رو سر خط خونه داریم ((: هی فرط و فرط زنگ میزنن میگن اونجا آتشنشانیه؟!!!!!!!!

جهرم بوی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:50 ب.ظ http://jahromboy.blogsky.com

سلام عزیزم آلی ب ود همیشه موفق باشی ببخشید که نتونستم سر بزنم

چشم تو چشم چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

کزت چطوره پسر ؟! .. همون عمت که کزاز گرفته دیگه D:
این دوستت کیه ؟! به ما هم معرفی بکنش ! .. راستی میشه شماره ی اون دختره رو به منم بدی ؟!!D:

مهرانی . . . چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:47 ب.ظ http://mehranweblog.blogsky.com

آخه امین جون ما که مسئول نیستیم.... یدفته هر روز آپ میکنی بعد میری خبری ازت نیست.. عزیزم ما توی خونوادمون از این چیزا نداریما.... :ی
راستی بعدا این کامتارو حذف کن.. یه کاری دست من میده..

فهیمه پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:07 ق.ظ

دوست من ، این دعای من است از برای تو

بکوش همه آن چه می توانی باشی

و هرگز نه نسخه تکراریی از دیگران

بکوش تا ویژگیهای بی همانند خویش را بشناسی

و همه آن خصوصیاتی را که تو را متمایز می کند

بکوش چشمهایت را به روی زیبایی ها بگشایی

در هر روز که فرا می آید

بکوش تا دست درمانده یی را که ضعیف تر از توست بگیری

بکوش با بخشیدن ، بیاموز شادی

دریافت کردن را

بکوش غم گذشته را به فراموشی بسپاری

و لحظه های شاد را حفظ کنی

بکوش بیاموزی که بپذیری زندگی این است

با همه مشکلات و نومیدی هایش

چرا که زندگی برای آن است که لذت ببرید

و در مواقعی که رنج بوده است ، اصل بر رنج کشیدن نیست

و دعا می کنم که در همه وقت هشیار و آگاه باشی

چرا که تو انسانی بی همانند

و بهترین باش تا آن جا کی می توانی



رودا کتی حنان

رز آبی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام

عید شما مبارک :X

رز آبی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ق.ظ

یادم رف توصیه کنم خوشگل باشی (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد