تباهی خیمه زد بر من
چه بی پروانه می سوزم
پر از بیهودگی اینجا
که میمیرد شب و روزم
چه آغازی چه فرجامی
رفاقت رنگ می بازد
دوباره لشکر اندوه
به قلب قصه می تازد
در این شبهای تن فرسا
من از فردا گریزانم
کجا گم کرده ام خود را
نمی دانم نمی دانم
کسی پیدا کند من را
در این فصل فراموشی
که تقدیرم گره خورده
در این زندان خاموشی
نظرات 7 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:30 ب.ظ http://payizan.blogsky.com

من با آهنگش خونده بیدم :D شعرش خیلی خوشگله.
هیچم تقدیرت گره نخورده ایشالله همین روزها خودم برات می رم خواستگاری پسلم مگه مامانی چغندره :))

رز آبی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام

چی بگم :(

رز آبی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:24 ب.ظ

نا امیدی حرف نزن دیگه :( می دونم نمیشه !!
درک می کنم :(
نه دورغ گفتم کجا درک میکنم !! من که جای تو نیستم !! دارم حرف بی خود میگم ...

سعید دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:24 ق.ظ http://mastane.blogfa.com

سلام ...

هیچی نمی گم جز یه شعر چون هرچی بگم ....


ظهر یک‌شنبه‌ی من، جدول نیمه‌تموم،
همه خونه‌هاش سیاه، روی خونه جغد شوم؛


صفحه‌ی کهنه‌ی یادداشتای من
گف دوشنبه روز میلاد من ئه،
اما شعر تو می‌گه که چشم من
تو نخ ابره که بارون بزنه،
آخ اگه بارون بزنه،
آخ اگه بارون بزنه!

مهدی دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:07 ق.ظ http://mahdisf.blogfa.com

کی شعر تر انگیزد، خاطر که حزین باشد
یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد...

جام می و خون دل هریک به کسی دادند
در دایره قسمت، اوضاع چنین باشد
در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود
کان شاهد بازاری وان پرده نشین باشد

از لشکر اندوه که به قلب قصه ات می تازه نترس، شاید تعدادشان زیاد باشه اما مطمئنم حریف تو نمیشن.
بیت اولش را هم خوب درک میکنم ماشین ما هم یه بار پروانه اش خراب شده بود ظرف نیم ساعت موتورش سوخت :)
غمناک نباید بود از طعن حسود ای دل
شاید که چو وا بینی خیر تو در این باشد...

Deadman سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ق.ظ

افلاک که جز غم نفزایند دگر
ننهند بجا تا نربایند دگر
نا مدگان اگر بدانند که ما
از دهر چه میکشیم نایند دگر!!!!!!!

سمیه پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:55 ق.ظ

بابا بازم تریپ یاس و ناامیدی!!!!!!!!!!!!!
نمیدونم چی بگم فقط امیدوارم مشکلاتت حل شه و حالت خوب شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد