اینقذه دوست دارم ۱۸ سالم باشه .

امروز بارون اومد .
هوا پاییزی پاییزی بود ...
همیشه پاییز رو دوست داشتم ... الانم دوست دارم ...
پاییزها میومدنو میرفتن تا اینکه اون پاییز از راه رسید ... !
اون روز هوا خیلی قشنگ بود ، اما حال من اصلا خوب نبود !
مامانم پرسید : چته ؟ منم ، نامه ای رو که از قبل تهیه کرده بودم ، دادم دستش تا بخونه ... !
از اون روز بود که زبان نوشتاری من ، از این رو به اون رو شد .
تو دوران مدرسه ، همیشه انشاهام رو میدادم بابام بنویسه .
اما حالا ، دوستام بم میگن : تو برو نویسنده شو !
خیلی دوست دارم ۱۸ ساله باشم !
نظرات 10 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:31 ق.ظ http://mastane.blogfa.com

سلام ...

آره امروز چه روز قشنگی بود ... پاییز ...

نامه ... چه چیز خوبیه واسه جایی که زبون نمی تونه کاری بکنه ...
میشه توی ۱۰۰ سالگی هم ۱۸ ساله بود :)

فهیمه پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:53 ق.ظ

دوستات باهات شوخی می کنن ... شما چرا جدی می گیری :دی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:09 ق.ظ

yani chi shode bood
too oon name chi bood?
che saree up shodin
migama az vakhti man oonadam bishtad minvisin

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:10 ق.ظ



yani chi shode bood
too oon name chi bood?
che saree up shodin
migama az vakhti man oonadam bishtad minvisin
TAZASHAM NOBEL BEHTARE
PARASTOOOO

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:12 ق.ظ

BERIIM TOO KAARE NOBEL
OSKAR SOOSOOL BAAZIYE:D
PARASTOOOO

ندا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:55 ب.ظ http://neda1367.persionblog.com

سلام...من برگشتم با وب جدید...

سمیه پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام
بابا این سریع آپ کردنت منو کشته!!!..دی
حالا تو نامه چی نوشته بودی؟؟؟؟؟؟
دوستات زیادی تحویلت میگیرن شما جوزده نشو !
مهم اینه که قلبت جوون باشه ننه :)

sogol پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:21 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

lol che tond tond up mikoni na aslan rooze ghashngi nabood chon madrese ha baz bood kob dige pir shodi .....lol bahal bood bye

*مرغ---دریایی* پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:36 ب.ظ http://nazli-va-dostan.persianblog.com

سلام
من هم پائیز رو دوست دارم
اما من متوجه نشدم چرا از اون روز زبان نوشتاریتون عوض شد!!!
راستی،،چند وقت پیش که اومده بودم میخواستم بگم،چقدر جالبه که خلاصه مینویسی،امّا خوب،الان کم کم نوشته هات داره از خلاصگی (کلمه جدیده!!!) در میآن
موفق باشی

چشم تو چشم پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:18 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

آره آره تو برو گم شو ! نه یعنی نویسنده شو !D:
پاییز امسال خیلی تخیلیه ...
راستی یادته .. اون سردرد مزمن توی پاییز شروع شد !!! D:
می خوای من خودم ۱۸ ساله بکنمت !"-:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد