من دچار شدم !!!
نظرات 14 + ارسال نظر
سیامک سلیمی سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:45 ب.ظ http://siamaksalimy.blogsky.com


گویند که لحظه ای است لحظه روییدن عشق .

آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد .

وبلاگ زیبایی داری . تعابیر قشنگی هم به کار بردی .
موفق باشی .

سمیه سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:51 ب.ظ

منم دچار شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودت فهمیدی چی نوشتی؟؟!! من که نفهمیدم
آخه این چه نوع آپیدنه!!!
میترسی یه کم به خودت فشار بیاری ۴ کلوم بیشتر بنویسی؟
آخه من هرچی فکر میکنم چیزی به ذهنم نمیاد

سمیه سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:56 ب.ظ

حالا دچار چی شدی؟؟؟ آخه جمله مبهمه
یعنی مشکل برات پیش اومده؟ ایشالا زودتر رفع شه
ختم کلوم:
وبلاگ زیبایی داری . تعابیر قشنگی هم به کار بردی .
موفق باشی .


رز آبی سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:53 ب.ظ

ای وای بچم سارس گرفت D:

یا معتاد شد ! D: یا اکس خورد !

یه چیزی بگم داد بزنی D:

وای وای امین عاشق شد ((=

سعید سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:57 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

تعابیر زیبات منو کشته :)))
خوب پس تو هم رفتنی هستی ... منم ۶ ماه پیش دچار شدم الان دیگه آخرهای راهم ... میبینمت :)

گل عاشق سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.ashegh.blogfa.com/

سلام
و دچار یعنی عاشق و به قول سهراب دچار باید بود

چشم تو چشم چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:32 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

هان ؟! چند چار شدی ؟!D:
من خودم قبلنا اینطوری شده بودم .... ولی خوب برای اینکه حال و هوام عوض شه گفتن برو سر کار ... بعد منو فرستادن قالیشویی ... الان از اون دوران سالها می گذره ....
ولی من میدونم .. اگه نمیرفتی پشت دیوار دچار نمیشدی !!

فهیمه چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:56 ب.ظ

فهیمه چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:57 ب.ظ

من دچار فرسایشی آهسته از درون زندگی خود ده ام که سراسر ان را به سقوط می کشد
...

شهلا پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.shahla4302.persianblog.com

سلام . ممنون از حضرت امیدوارم دچار خدا شی . دچار عشق خدا

رز آبی پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام

پارسال این موقع ها پیتزا فروشی باز کرده بودی D:

من یتزا وخوام D: با ٬ بابام میام ((=

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ب.ظ

اونم پیتزا بود ... کیبوردم خله " پ " رو نمیزنه باید " ژ " بزنم تا " پ " بزنه ... D:

فهمیدی چی شد اونوخ ؟ D:

این " ژ " هم به وسیله کلیک راس کپی از یه جای دیگه آوردم ((= چقد من بدبختم ((=

رز آبی پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ب.ظ

اونم من بودم ((:

voodo voodo:P جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:53 ق.ظ

ممنونم ازت X: *-:

=======#======##======##======###=======
======###=====#############==###========
========##=####===========#####====###==
========###===================######====
==###==##=======================###=====
===####===========================##=##=
====##====================###======###==
====#===================#######=====#===
===##===================########====##==
===#=====####===========#######======#==
===#======###==============##========#==
===##===========================#===##==
===##==========================#====##==
====##=======================##====##===
=====##==####============####=====##====
======##====##############=======##=====
=======###=====================###======
==========###===============###=========
============#################===========
===================###==================
========================================

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد