من یه مهره سوختم !!!
نظرات 15 + ارسال نظر
فهیمه جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:39 ب.ظ

آخی ی ی ی

[ بدون نام ] جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:39 ب.ظ

پسرکم ای کاش یخورده بیشتر توضیح می دادی

[ بدون نام ] جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:40 ب.ظ

داشت یادم می رفتااااااااااااااااااااااا
امروز روز کودک و رسانه بود
پسرم روزت مبارک ک ک ک ک
:دی

سمیه جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:11 ب.ظ

سلا م...
هااااااااااااا
ایکه الان گفتی ینی چه !! ..دی
اگه یه کم فقط یه کم بیشتر بنویسی نمیمیری، حداقل اون موقع ما میفهمیم چی نظر بدیم (;
حالا چرا سوخته؟؟ چرا اینقدر ناامید!!
بابا بیخیال زندگی ارزش این حرفارو نداره (:
زندگی با ابن همه غم ها خوش است...
با همان بیش و همین کم ها خوش است...
باختیم و هیچ شاکی نیستیم..
بر زمین خوردیم و خاکی نیستیم...
فکر کنم شعرش همین بود ، درست و غلطش پای خودت(:

سمیه جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:17 ب.ظ

میخواستم روز کودک تبریک بگم دیدم مامانت تبریک گفته d:
( منم این همه مامان میخوام، حسودیم شده، منم میخوام..... )
روز ( کودک=امین) مبارک!!!

فهیمه جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:33 ب.ظ

مامانی او دوتا کامنت پایینی مال من بود این سمیه یه دفه پرید وسط حرفم یادم رفت اسمم رو بنویسم
بابی

رز آبی جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام (:

این دفعه دقت کن ٬ مهره حریف رو بسوزنی (;

زندگی یه بازیه ٬ مگه نه ؟ (;

[ بدون نام ] شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:15 ق.ظ

یه حهره ی سوخته کارش اینه که

وایسه بازی تموم شه دوباره بره تو بازی

منم پرستوووو

چشم تو چشم شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:33 ق.ظ http://eye2eye.blogsky.com

به جهـــــــــــنم !
چرا عزیزم ؟! D:

مهدی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.gereftedel.blogfa.com

من اسیر این لفظهای قشنگتم
من عاشق مهره های سوخته ام
یادت باشه مارادونا هم یه مهره سوخته است
و خیلی از بزرگان دیگر که توی عرصه های مختلف واسه خودشون خدایی بودن و ...
آره
آره مارادونای من

قطره اشک شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:42 ب.ظ http://ghatreashk.persianblog.com

خیلی رمزی می نویسی ها ها ها
مطالب اخیرت اونقدر گیجم می کنه که اصلا نمی دونم کامنت چی بذارم!!!!!!!

سعید شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:43 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

برو خدارو شکر کن که جزو دارو دسته ما نیستی! ما مهره های سوخته رو خلاص می کنیم ...

در کل پماد سوختگی خارجی اعلا هم دارم! خواستی زیر قیمت بازار هم در خدمتیم!

مهرانی... شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:49 ب.ظ http://mehranweblog.blogsky.com

آره .. واقعا...

[ بدون نام ] شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:24 ب.ظ

هزار پرنده مثل تو عاشق
گذشتن از شب به نیت روز
رفتن و رفتن صادق و ساده
نیامدن باز اما تا امروز
خدا به همراه ای خسته از شب
اما سفر نیست علاج این درد !
راهی که رفتی رو به غروبه
رو به سحر نیست شبزده برگرد ...

*پرنسس* یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com


چقدر دیگه کوتاه حرف میزنی؟

من باید بگردم دنبال مفاهیم

اگر خدوت رو میگی من که فکر نمیکنم

تو شطرنج مهره سوخته کاری نمیتونه کنه


اما تو یه تخته یه قانون هست...
مهره سوخته میتونه با داخل اومدن برد رو نصیبت کنه
نه؟


پس بیا تخته بازی کنیم

چی میگی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد