میانگین تعداد آپ های هر شخص در طول زمان ، نشون دهنده وضعیت روحی اون شخصه .
نظرات 11 + ارسال نظر
سعید جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

یعنی الان دیگه توپ توپی! که هر ۴ ساعت یه آپ می کنی! خدا قسمت کنه! :)))

محسن شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ق.ظ

میانگین کامنت گذاشتن در طول زمان نشون دهنده چیه ؟!

Eyewitness انسانیه که،آرزویه منه
چشم تو چشم من، پرنده تنهای من و....
با اجازه شما و سما مدتی در کامنتهایتان آرام گیرد
تقریبا از قبل از عید باهاش آشنا شدم و با دوستام آشناش کردم
راستشو بخوای منم به "شاهد عینی" حسودیم میشه !!!

مدتی هست که دقیقا آخرین لحظه پام می لغزه نمونش تو این تریپ اخیر آبشار :((موقعی که به پاهات ، به وجودت اطمینان داری و روی زمین با غرور گام برمی داری اون چیری که داری بهش فکر می کنی باعث سقوطت می شه... وای بر من از غرور که چقدر بزرگ است
اگه غرور باشه همیشه آخرین لحظه سقوط میکنی مثله ابلیس و هیچ راهی برای ظفر نیست مگر ....






مگر از میرداماد (((((D:

منتظر شاهدعینی باش

محسن شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:54 ق.ظ

فکر کنم نشونه داروگر درخت نخله طلا باشه

راستی EYEWITNESS قول داده هر موقع خواست بره دستشویی بره تو کامنتای چشم تو چشم البط با اجازه نارندش

این "شاهد عینی" با "محسن عینی" رابطه ای داره !؟

**مریم** شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:07 ق.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

آره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ؟؟؟؟؟؟؟؟

فهیمه شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ق.ظ

اها...
به من چه :دی
باشه بهش میگم !

مریم شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:54 ب.ظ http://darya777.persianblog

با این حساب الان تو روحیت باآپ شده مه ؟
حالا این نشونهه خوبه یا بد؟
بازم سلام یادم رفت: سلام بر پرنده تنها

سما شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ب.ظ http://leosama.blogsky.com

الهی .... بچه توهم زده ! با دقیقه به دقیقه آپ کردن می خوای بگی وضعیت روحیت ..... !! بی خیال شو پیرمرد !!

رز آبی شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام

اون شخص خوب میشه مثل همیشه (:

چیزه !! مگه پرنده جز حیونا نیس ؟
یاد اون جوجو تو بلاگ پرشینت افتادم٬ واسا برم یه نگاش بکنم ...

رز آبی شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ب.ظ

اونجا خوشگیلتری ها ( کله دس زیر چونه و فرو رفته در رویا )

محسن یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ق.ظ

می خوای شماره شناسنامه اشم بدم...
فریب نوع روایت منو نخور فقط منتظر باش

مهرانی... یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:45 ق.ظ http://www.mehranweblog.blogsky.com/

۱ - چه تبلیغاتی میکنه محسن. خوب یه Eyewitness.blogsky.com بزن.

۲- آره این جمله تعداد آپ ها رو من توی یکی از کتابای آنتوان چخوف خونده بودم... شایدم موتزارت.. شایدم ماری کوری بود... یه همچین چیزاییی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد